2023-2024 ÖĞRETİM YILI YAZ STAJI UYGULAMASI

2023-2024 ÖĞRETİM YILI YAZ STAJI UYGULAMASI

Yaz stajı başvurusu yapan, başvurusu onaylanarak ve SGK. Giriş işlemi yapılan öğrencilerin dikkatine ,,

Staj uygulaması başlamadan, 4 Temmuz 2024'den itibaren e-devlet üzerinden "İŞE GİRİŞ BİLDİRGESİ" formunun çıktısı alınarak ((veya isteyen firmalar için, BYS- RAPORLAR sekmesi altında belirtilen, staj formlarının çıktısını alınarak ve okuldan onaylatılarak)) firmaya götürülecektir...

Staj uygulaması sırasında yaşanabilecek herhangi bir KAZA veya HASTALIK sonucunda hastaneye başvurulması, RAPOR ALINMASI veya raporda İŞ KAZASI ibaresi işaretlenmesi durumunda;

En geç 1 GÜN içinde Bölüm Başkanlığına veya Bölüm Staj Koordinatörüne bilgi verilmesi, alınan “RAPOR” ve iş kazası olması durumunda firma tarafından düzenlenen “İŞ KAZASI TUTANAĞI” evraklarının e-posta olarak Bölüm Başkanlığı ile Bölüm Staj Koordinatörüne iletilmesi gerekmektedir.

Staj sonunda; aşağıda belirtilen 2024 yılı “STAJ SİCİL ONAY FORMU” nda yer alan bilgiler bilgisayarda yazılarak, FİRMA YETKİLİSİ tarafından ELDE DOLDURULUP, İMZALANARAK, KAPALI ZARF İÇİNDE teslim alınarak, 2024-2025 Güz Dönemi ilk ders haftası sonuna kadar Bölüm Staj Koordinatörü’ne teslim edilecektir.

“STAJ SİCİL ONAY FORMU”

Staj süresince ve sonrasında yapılacak işlemler için yapılacak duyuruları takip ediniz..

 

Bölüm Staj Koordinatörlüğü

HIZLI ERİŞİM